

Film, busfolieringer, metroreklame, bannerannoncering, SoMe mfl.

for DOT. Herunder en ny billedstil, hvor jeg var på 3-dags shoot
med fotograf og mange medvirkende.

Layouteksempler fra designguiden på konceptet "Vi flytter os sammen".
Kampagneeksekvering
CVI
Fotoshoot/filmshoot
Undersøgelser viser, at urbanisering og behovet for mobilitet vil stige inden for de næste fem år, hvilket vil lægge større pres på trafikken. Derfor er det afgørende at få flere danskere til at bruge offentlig transport, da det kan reducere trafikpropper og CO2-udledning. Offentlig transport har længe haft et negativt image med fokus på høje priser og forsinkelser. Vi ønskede at ændre denne fortælling ved at fremhæve de positive sider og fordelene, især nu hvor trafikken i byerne er overbelastet, og vores transportbehov har ændret sig.
Løsning: En kampagne, der motiverer danskerne til at vælge offentlig transport og hylder dem,
der allerede gør det.
Min rolle
Jeg har udviklet koncept for OOH-idéer og digitale kampagneelementer, har været ansvarlig for fotoshoots og medansvarlig på filmproduktion samt lavet CVI for DOT.




Layouteksempler fra designguiden på konceptet "Vi flytter os sammen".

