Herofilm



2023
Kampagne
CVI / logo
Contentspor
Annoncer
CVI & fundraisingkampagne
For at rammesætte kernefortællingen “giver børn en ny start” udviklede jeg et nyt logo, visuel identitet og designguide for Julemærkehjemmene. Logoet formidler idéen om et hjem med hjerterum, mens kraftige farver, rå børneskrift og en billedstil med børn fulde af overskud og selvtillid understøtter fortællingen.
I kampagnen satte vi fokus på den unikke forvandling, børn oplever under opholdet. Gennem portrætter og det visuelle greb med ”det dobbelte barn” viste vi kontrasten før og efter – både på print og digitalt – suppleret af mere taktiske displayformater, der skabte øjeblikkelig opmærksomhed om behovet for støtte.
Min rolle
Omfattede idéudvikling, fotoshoots samt eksekvering af kampagnen til både print- og digitale medier.I projektet har jeg udviklet logo, identitet og designguide samt været ansvarlig for fotoshoots.
Herofilm




